Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 29, 2011
Image Size
831 KB
Resolution
1000×880
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,320 (1 today)
Favourites
102 (who?)
Comments
6
Downloads
17
×
Man Up, Pooch by Senturith Man Up, Pooch by Senturith
A little breather from the entelexeia refs > .> kinda lost a little steam in the battle with Ba'ul, so decided I needed a break.

And who better to draw than Raven and Repede? Again XD


Sooo, Raven's had a few too many and decided to teach Repede that he can't just strut around with a pipe and not be expected to smoke it. Not sure what Repede exactly thinks on the current situation, and I'm surprised he hasn't moved off already.

My only question is when did the old man get the tobacco and matches.

- - - -

Herpderp, was gonna draw them under a table in one of the taverns in Dahngrest (thus the feet of a few of the gang in sight, too) but after many tries and fails scratched the idea entirely, and yeah, simple background instead.

- Never drawn a drunk person in my life. Don't hurt me > .>
- I think I'm kinda happy how Raven's slouch-crouch turned out. 'm usually really paranoid about my own work. orz
Bah hope you can see it as clearly as I do..

- Oh fff I love drawing these two.


Tales of Vesperia (c) Namco Bandai
Add a Comment:
 
:iconzowater:
Zowater Featured By Owner Jun 16, 2014  Hobbyist Artist
My two favorite characters
Reply
:iconskinpeela:
SkinPeela Featured By Owner Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
:D<3
Reply
:iconloving-arts:
Loving-arts Featured By Owner Jul 18, 2012
repede we love you!!!! ^o^
Reply
:iconkultasuu:
Kultasuu Featured By Owner Jul 3, 2011
Haha, Raven teaching Repede how to smoke, this is cute...XDD
Reply
:iconmashed-banana:
mashed-banana Featured By Owner Jul 2, 2011
LOL HOW CUTE.
Love the whole layout. It looks like they are cutouts against a pretty background. :D
Also, love how you draw Raven. Can't seem to draw that guy properly. :(
Reply
:iconraemina:
RaeMina Featured By Owner Jun 30, 2011  Hobbyist General Artist
:dummy:
Reply
:iconsahoriealchemist:
SahorieAlchemist Featured By Owner Jun 29, 2011
WHOUAOU!!! This is really good!!! I love!! Good job really!!!
Reply
Add a Comment: